4 januari 2016

Mitt år i böcker | 2015

Då är det dags att sammanfatta året som gått lite.


Alla böcker som jag läste under 2015 kan ni se här.


BOKFAVORITER 2015

Jag har egentligen inte någon absolut favoritbok i år, utan dessa är sådana böcker som jag helt enkelt har gillat mycket. De här är inte i någon ordning.





UTMANINGAR 2015

Under 2015 hade jag några utmaningar och här är resultaten.

Goodreads challenge: läste 60 av 60 böcker
TBR Pile Reading challenge: läste 21 av 31-40 böcker
TBR Jar Challenge: tror inte jag gjorde en enda challenge där
Finish That Series Challenge: avslutade endast 4 serier, hade faktiskt hoppats på 10..
Läsutmaning 2015: Nja, jag orkade nog inte hålla listan uppdaterad så det blev också ett

Tja, så lyckades bara med en utmaning. Tråkigt när man är väldigt pepp på någon utmaning i början, men sedan så orkar man inte fullfölja den till slut.

Jag ser väldigt mycket fram emot läsningen 2016 och hoppas jag är lite mer aktiv med utmaningarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar