6 februari 2016

Hylltömning 2016 - Februari

I år drar Nelly Projekt Hylltömning 2016 med en hel del roliga utmaningar under året för att göra det lättare att få de där olästa böckerna lästa. Varje gång det kommer upp en utmaning tänker jag visa upp vilken bok/böcker jag kommer att läsa för den utmaningen och i månadsrapporten skriva hur det gått.

Utmaningen för februari är bok nummer 8 och 16 och det blev:


Bok nummer 8: Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes (svenska bokhyllan)
Bok nummer 16: Nightshade av Andrea Cremer (engelska bokhyllan)

Jag har velat läsa Moyes en längre tid så det passade perfekt nu (redan börjat på den lite och jag ser fram emot att få fortsätta läsa)! Däremot hade jag helst hoppats på att inte få en första bok i en serie än, men jag har haft just Nightshade i flera år så nu är det nog dags för den att bli läst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar