5 april 2014

The Clare-a-thon

bethjune327 och Ermahgerd Berks kommer att hålla en Cassandra Clare-a-thon. Förutom att hinna ikapp med The Mortal Instruments serien eller annars bara läsa Cassandra Clares böcker så kan man även vinna lite priser varav huvudpriset är en den sista boken i TMI serien - The City of Heavenly Fire!

Själv tänkte jag vara med för att jag endast har läst City of Bones och väldigt gärna skulle vilja komma ikapp serien så småningom. Jag hoppas att jag åtminstone hinner läsa City of Ashes och börja på City of Glass under veckan.

Clare-a-thonen pågår 16 - 22 april och vill ni delta i utlottningarna och chansen att vinna CoHF så är det bara att bli med i goodreads gruppen. Här kommer i alla fall regler:
1. Post your blog post or youtube video link declaring your intentions to join us in the Sign Up Discussion Board.
2. You have until April 17th to join, all entry's after that date will not have chances to win giveaways or the grand prize!
3. On April 16th, read!

Mer information om själva priserna och hur man deltar osv. hittar ni hos deras videon här:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=kkvzz83Kwq0]
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=PLiJczVgPQw?rel=0]

---

I've only read City of Bones so during the Clare-a-thon (16th - 22nd April) I'm planning to atleast read City of Ashes (#2) and hopefully City of Glass (#3). More information in english can be found in the videos above or at the Clare-a-thon Goodreads page. Make sure to participate as well and enter the giveaways and a chance to win the grandprize - The City of Heavenly Fire!

2 kommentarer:

  1. Jag hade också tänkt delta i detta! :) Jag har city of glass, city of fallen angels och city of lost souls kvar och det hade ju varit skönt om jag hade kunnat beta av två av dem. ;)

    SvaraRadera
  2. Det ska verkligen bli skönt att beta av åtminstone 2 böcker. Jag har tänkt läsa vidare på serien hur länge som helst så det här kom väldigt passligt :)

    SvaraRadera