2 april 2014

The Darkest Minds Never Fade...

Den tredje boken i The Darkest Minds trilogin har fått en titel! :D Jag har inte ens läst böckerna än (men de väntar i bokhyllan) och är så pumped up! Det är en serie som jag verkligen, verkligen ser fram emot att börja på.

darkest minds

Christine från polandbananaBOOKS och författaren Alexandra Bracken hade en book charade (vilket var roligt att se på) och i slutet av videon avslöjar de vad titeln ska heta. Jag tycker den passar väldigt bra in i meningen som bildas. (In the Afterligt) kommer ut i höst 2014 så jag tror jag väntar lite till innan jag börjar läsa The Darkest Minds för att inte behöva vänta alltför länge. Nu är det bara omslaget som jag väntar på. Iiih excitement!

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Bks0KeY3xow?rel=0]

De har även en diskussion om tredje boken HÄR, men eftersom jag inte har läst böckerna så vill jag inte eventuellt spoila mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar