17 december 2013

Bokpaket och katalog

Det här har jag fått hem igår och idag. Helst av allt skulle jag bara kasta mig över paketen och Vårens Böcker (jag ser så fram emot att gå igenom katalogen och kryssa för böcker som jag vill läsa i vår - jag vet några redan men största delen av vårens böcker är okända för mig än), men jag har endast två uppgifter kvar att göra innan jag är klar med årets kurser så jag vill måste prioritera dem först. Det kommer att komma en "Nytt i bokhyllan" inlägg antingen före eller efter jul. Jag har en beställning till adlibris som jag planerar att göra innan året är slut - sedan får det nog lov att räcka för en tid (men snart börjar ju vårens böcker komma ut också så..).

paket

Ja, det var visst studierna det var dags för och inte katalogen eller paketen..

2 kommentarer:

  1. Jag har bläddrat igenom katalogen och tyckte att den var mycket bra, dock visste jag i princip redan de titlar som jag var intresserad av så det var ju inte så kul.. och jag har också uppgifter att göra innan jul, vill ju ha jullov! ;D

    SvaraRadera
  2. En stor del av ungdomsböckerna visste jag tydligen redan om, men den andra halvan av katalogen fanns det en hel jag inte hört om :) Jag skickade in min sista uppgift igår och är äntligen klar med studierna för resten av året, yay ;D

    SvaraRadera