24 oktober 2014

Cover reveal: The Heir | A Court of Thorns and Roses

Åh, titta på det här fina omslaget till The Heir, den fjärde boken i The Selection serien av Kiera Cass. Jag har fortfarande inte hunnit läsa The Selection så jag vet inte direkt vad The Heir handlar om, men har väl lite aningar (eftersom jag tror att jag har lyckats spoila mig själv om en detalj från The One, men jag hoppas att det inte kommer att störa läsningen för mig ändå). I alla fall så gillar jag det här glittriga omslaget och att de kör med samma stil som tidigare.

The Heir kommer ut 5 maj 2015!





Sedan har första boken i Sarah J. Maas nya trilogi A Court of Thorns and Roses äntligen fått ett omslag! Det finns omslag för både UK och US editions. Gillar ni någon av dem mer? Första gången jag såg omslaget var jag lite tveksam, men nu har jag börjat gilla dem, kanske US versionen mer. HÄR kan man läsa lite mer om ACOTAR och ja, man kan inte annat än bli exalterad!!

A Court of Thorns and Roses kommer ut 5 maj 2015.

US edition
UK edition

2 kommentarer:

  1. Lite tveksam till ACOTARs omslag men jag ska defintivt läsa boken!

    SvaraRadera
  2. Omslagen med klänningarna är så ursnygga!

    SvaraRadera