2 mars 2014

Vinnare i födelsedagstävlingen

Idag har jag då fyllt år! Jag har inte haft något stort kalas utan bara firat med familjen och bästa vännen. Tänkte snabbt nämna vinnaren i födelsedagstävlingen innan Reign kommer på TV. Jag har fastnat för serien totalt! Bash är min favorit ♥ Men Francis är ganska trevlig han med.. :) Någon som ser/sett serien?

Först av allt vill jag tacka de 25 som var med i tävlingen! Trodde inte att så många skulle vara med. Önskar verkligen jag kunde gett fler priser, men kanske det kan ordnas till nästa tävling. Det blev 75 lotter, lotterna var ju väldigt lätta att få och det var roligt att läsa vilka serier ni skulle vilja avsluta och/eller köpa.

Med hjälp av random number generator landade lottnumret på..

randomnumber

..och vinnaren är:


vinnaretävling1

Grattis Miriam! Jag kommer att kontakta dig inom kort :)

1 kommentar: