29 januari 2014

The Fault in Our Stars trailer

Äntligen är trailern för The Fault in Our Stars (Förr eller senare exploderar jag på svenska) här! Filmen kommer ut i juni och jag kommer definitivt se den på bio (om den kommer hit vill säga). Jag hoppas att filmen har samma känsla som boken har för den var verkligen berörande fin. För varje gång som jag ser på trailern desto mer gillar jag den. En sak som är säker är att jag kommer behöva en massa näsdukar på bion. Vad tycker ni om trailern?

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=9ItBvH5J6ss?rel=0]

6 kommentarer:

  1. Jadu vet inte om jag vågar se denna på bio, kanske väntat tills den kommer ut på dvd och gråter hemma istället :P

    SvaraRadera
  2. Åh har fortfarande inte läst boken men blev ännu mer sugen nu när jag såg trailern :)

    SvaraRadera
  3. Älskade boken och hoppas att filmen blir bra!!

    SvaraRadera
  4. Haha, bra point där ;)

    SvaraRadera
  5. Ta och läs den, vettja. Jag hoppas du kommer att gilla den :)

    SvaraRadera
  6. Det hoppas jag med! :)

    SvaraRadera