9 oktober 2015

Helgens läsning + kommentarer

Jag fick ett mail av Miriam i går ,tusen tack!, att det inte fungerar att kommentera på min blogg. Jag vet inte om det har något att göra med när jag fifflade med koderna för ett par veckor sedan (det var nämligen just kommentarer delen som jag rörde) eller om det bara är tillfälligt problem. I alla fall så kommer det nu en pop-up när man ska skriva eller läsa kommentarer tills jag fått det fixat.

Stressande vecka är över. Den har varit fylld med jobb, men mest studier. Jag har nu läst Clockwork Princess i nästan tre veckor, förstår inte hur det går så långsamt.. Men på ett sätt så vill jag inte att det ska ta slut så kanske jag därför (omedvetet) läser den långsamt?




Jag har lite på 100 sidor kvar av Clockwork Princess och hoppas på att få den utläst i morgon då jag åker hem hem en sväng (jag brukar få mycket läst när jag är där). Sedan ska jag äntligen börja läsa Eldtronen.

Vad läser ni i helgen?


3 kommentarer:

  1. Jag fortsätter på Natten jag dog :) Hinner jag läsa ut den ska jag läsa den lilla guldklimpen Nio månader av Cia Sigesgård :)

    SvaraRadera
  2. Jag har länge tänkt läsa Cassandra Clares böcker men jag kommer aldrig till skott. Några står i bokhyllan och väntar:) Är du nyfiken på min helgläsning så kika gärna på min blogg.

    SvaraRadera