6 oktober 2015

Läst i september 2015

Oj oj vad dagarna flyger förbi. Här kommer sammanfattning vad jag läst i september.




Läst:
38. Vem var Alice? av T.R. Richmond*
39. Bränd himmel av Gilly Macmillan*
40. Rat Queens: volume 1 av Kurtis J. Wiebe, Roc Upchurch
41. Rat Queens: volume 2 av Kurtis J. Wiebe, Roc Upchurch, Stjepan Šejić

Antal lästa: 4
Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: -

Egna: 2
Rec-ex: 2
Lånade: 2
Omläsningar: -

Bästa bok: Rat Queens volym 1
Sämsta bok: -

Kommentar: Under september blev det endast två böcker och två grafiska noveller lästa. Jag känner att jag kunde ha gjort bättre, men ibland blir det bara så. Studierna började också under september så skyller väl lite på det också att jag inte hann/orkade läsa ut Clockwork Princess som jag hade tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar