8 oktober 2015

Nytt i bokhyllan - september 2015

En liten hög med böcker som jag fått i september. Lyckades hålla mig och köpte bara en bok, men har fått desto mer recensionsexemplar som jag är taggad på att läsa, så fort som jag hinner! Innan jag börjar så vill jag verkligen tacka Modernista och Massolit Förlag för recensionsexemplaren ni skickat till mig, tusen tack! ♥


Bränd himmel av Gilly Macmillan | Eldtronen av Rick Riordan | Röd drottning av Victoria Aveyard

Bränd himmel har jag redan läst och recension finns här. Eldtronen är en efterlängtad fortsättning till Den röda pyramiden. Röd drottning är en hypad bok som jag ser fram emot att läsa, dock så har jag den redan på engelska.



Dimensioner av Sofie Berthet | Monstrumologen av Rick Yancey | Norrsken av Frida Skybäck

Dimensioner och Monstrumologen är två böcker som jag ser fram emot att läsa. Norrsken är boken jag köpte och ser verkligen fram emot att läsa denna.



Gorsky och Det lilla bageriet... hade jag nästan glömt bort att jag bett om, men fick dem båda som e-bok. Ser fram emot att läsa dessa, speciellt Gorsky då den låter intressant, den ryska Gatsby i London? Fast jag tänker inte haka upp mig på Gatsby-delen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar