15 juni 2013

Nytt i bokhyllan (10)

För någon vecka sedan skickade jag till Harlequin om recensionsexemplar på Giftet och Magin av Maria V. Snyder. Jag blev ju jätteglad när jag såg att det fanns två bokpaket istället för en. Jag hade en aning om vilka de andra böckerna var då många bokbloggar har fått samma, men jag blev lika till mig och satt och tittade på dem en lång stund, speciellt en av dem som hade så snygg insida på omslaget. Och vad jag älskar att nästan alla är i danskt band ♥ (Jag vet inte varför danskt band får så mycket kärlek av mig.)

bookhayl

bookhayl2

Giftet och Magin av Maria V. Snyder. Jag har sett fram emot att läsa de här böckerna väldigt länge och ska börja läsa Giftet så snart som möjligt!

De odödligas regler av Julie Kagawa. Jag ser verkligen fram emot att läsa den då vampyrer låter väldigt lockande för tillfället.

Tyst av Hannah Harrington. Jag tror den här kommer bli en rätt intressant läsning - vilken makt ord kan ha.

Alice i Zombielandet av Gena Showalter. Egentligen hade jag inte boken på min läslista då jag hade tänkt skippa denna, men nu är jag nog trots allt lite nyfiken på den ändå.

Nattfjärilen, Häxmästaren och Havsdrottningen av Saskia Walker. Jag tyckte att baksidestexten till Nattfjärilen lät rätt intressant med historisk tid, häxor och erotik, dessvärre har jag inte läst så bra recensioner om dem än så länge av de bokbloggar jag läser. Men jag tänker i alla fall ge dem alla en chans.

Tack så mycket Victoria och Harlequin för böckerna! ♥

6 kommentarer:

  1. Fick också dem men tyvärr inte Magin och Giftet som jag helst ville ha men så är det ibland :)

    SV: Ja, sista helgen i september :)

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen. Ser fram emot att läsa dem alla :)

    SvaraRadera
  3. Åh, synd. Kanske du kan fråga på nytt :)

    SvaraRadera
  4. Nästa vecka samma bookhaul igen eller? ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, vilka böcker är det då? xD

    SvaraRadera