12 juni 2013

Uppdatering

Det har varit väldigt tyst på både blogg- och läsfronten för mig. Under veckoslutet som var så spenderade jag största delen av tiden att titta på en koreansk drama (When a Man Loves) och hade knappt tid att läsa någonting. I måndags började jag på mitt sommarjobb så har varit en hel del med det också. Men nu hoppas jag att jag äntligen kommer in i läsandet igen. Jag har inte så mycket kvar att läsa av The Iron King som hör till månadens läsplanering, men tror jag måste sätta lite mer fart om jag vill hinna läsa alla böcker som tillhör läsplaneringen.

Idag fick jag även ett stort och härligt paket med böcker. De flesta bokbloggar har redan fått de här böckerna, men ska ändå om någon dag visa upp vilka det är. Hoppade nästan jämfota när jag såg paketen ligga på skrivbordet :D Ett av paketen hade en stor reva och så var den lite omtejpad också, men som tur (som tur verkligen!) så var ingen av böckerna farligt skadade förutom en som hade lite vikt omslag. Nu ska jag bara hinna läsa dem också (jag blir lite smått galen av att se alla mina olästa böcker i bokhyllan. Man vill ju läsa alla på en gång, helst samtidigt då men får ta en i taget).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar