26 februari 2013

My beautiful stranger

Igår satt jag nästan hela dagen och pluggade på om databaser, tupler, attribut osv. som vi ska läsa och öva oss på under denna kurs. Jag fick smått panik igår när jag insåg att vi hade en uppgift som skulle lämnas in idag och jag fattade ingenting av det jag läste, men mot slutet på kvällen så hade jag lyckats svara på frågorna och fattade faktiskt vad det var jag svarade och såg på. Men det är fortfarande hebreiska när det gäller att koda/bygga upp en "databas". Men det ska nog gå. Känner mig peppad med studierna igen så ska vara lite mer effektivare med dem nu.

 

Jag har igen kommit över en sång som jag kan relatera till.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ncEyF5EYQDQ?rel=0]

Strange
I barely know you,
but yet I feel deeply connected to you

Crave
I never had you,
but yet I feel so lonely without you

Beautiful Stranger

Safe
I barely know you,
but yet I feel secure when I’m with you

Strange
I don’t even know you,
but yet I feel so strong and bold when I’m with you

Beautiful Stranger
My Beautiful stranger

I know it sounds a little strange
but it will never be the same
It’s like being locked up in a cage
It will never be the same
Nothing’s lost but I feel shamed
and there ain’t no one here to blame
well, do you even know my name
I was right there when you came
It will never be the same

2 kommentarer: