14 augusti 2013

Omslag - Låt vargarna komma

X Publishing hade under en dag på facebook en omröstning om vilken färg omslaget till Låt vargarna komma ska ha. Jag tycker det är roligt att man kan vara med och påverka lite hur omslaget kommer att se ut. Det blev att välja mellan dessa två färger: blå och turkos. Själv röstade jag på turkos, men den blåa vann. Oavsett färgen så ser jag fram emot att läsa boken, som kommer ut i september!

latvargarnakomma

Här är omslagen för de amerikanska och de engelska. Har ni någon favorit utav dessa 6 omslag? Vad tycker ni om det svenska omslaget?

tellthewolves

6 kommentarer:

  1. Jag älskar det svenska omslaget! Röstade också på turkos, men tycker mycket om det blå också. Det turkosa känns varmare, men vargen och allt annat kommer fram bättre mot den blå bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Jätte fint svenskt omslag, gillade det turkosa bäst men det blå var också riktigt snyggt.

    SvaraRadera
  3. Tycker alla är superfina. Men den längst ner till höger är nog den som kommer sist.

    SvaraRadera
  4. Jättefina svenska omslag! Även de på den första engelska raden är fina :)

    SvaraRadera
  5. Ja, den första engelska omslaget är min favorit, fastän de svenska är riktigt snygga de med :)

    SvaraRadera