29 januari 2013

Just nu...

Just nu…

på mitt sängbordet: Häxa av Celia Rees


läser jag i favoritfåtöljen: Det är nog samma bok som ovan


lyssnar jag på: Jag lyssnar inte på ljudböcker, men kanske jag borde prova någon gång..


bok som ligger på is: Jag har faktiskt ingen bok som ligger på is just nu (men en massa olästa böcker i bokhyllan)

nyss läst: Resten får du ta reda på själv av Lauren Oliver


ser jag: på The Killing. Jag längtar så mycket efter mitt cdon paket med säsong 2 och 3 av Vampire Diaries..

senaste filmerna som jag sett: The Hunger Games

filmer jag vill se: Beautiful Creatures som kommer ut på bio februari, men enligt vår bio här i stan så kommer de inte att visa den?! They better! Ska ta och skicka mail till dem om det xD den 1 mars (....typiskt Finland att vara efter med allt :D), men de har EN förhandsvisning 14.2. Jag jobbar kvällstur den 14, men om det inte är alltför sent så kanske jag går på den. Vill se nu! Fast jag kommer nog inte ha hunnit läsa boken fören i kanske mars eller april genom bokbeställningen. Ska se filmen då den kommer på bio vare sig jag läst boken eller inte :P

Hansel and Gretel är en film som också kommer ut i februari, den verkar intressant. Filmer som redan finns på DVD har jag inte direkt någon lista på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar