6 april 2013

Månadssummering - Mars 2013

Lästa böcker

mars13

17. Colombes granne av Tatiana de Rosnay
18. Ful av Scott Westerfeld
19. Vittne till mord av Nora Roberts
20. Jellicoe Road av Melina Marchetta
21. Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
22. Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld
23. Paganinikontraktet av Lars Kepler
24. De vassa tändernas skog av Carrie Ryan
25. Ful eller snygg? av Scott Westerfeld

Bästa bok: Överenskommelser av Simona Ahrnstedt

Sämsta bok: Läste inte direkt någon dålig bok denna månad, men tror Vittne till mord var den jag gillade minst utav alla.


Sammanfattning: Läste lite mer böcker i Mars, 9 böcker. Favoritboken var helt klart Överenskommelser, men de andra böckerna var rätt bra också. Jag hade varken ork, tid eller lust att skriva recensioner om böckerna så kommer inte så bra ihåg vad jag egentligen tyckte om böckerna.. Förutom att jag gillade Jellicoe Road, Colombes granne och De vassa tändernas skog väldigt mycket. Även Ful, Ful eller snygg? och Paganinikontraktet gillade jag. Mindre favoriter var Vittne till mord och Här ligger jag och blöder.

I april kommer jag att börja läsa på mina egna böcker som jag fått under månaden. Några bibliotekslån blir det väl också. Funderar fortfarande på det där med månadens tema, men kanske jag skjuter upp det till maj istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar