5 maj 2013

Nytt i bokhyllan (8)

Att det ska vara så svårt att inte skaffa fler böcker, men jag är väldigt glad och tacksam över böckerna jag fått den här veckan. Jag måste börja organisera i min bokhylla. 2 utav 5 hyllplan innehåller böcker, så 1 eller 2 hyllplan till borde jag rensa för att ge rum åt böcker. Tror det får bli dagens to-do. Det blir köp-stopp tills slutet på sommaren när tredje volymen av Soul Screamers kommer ut.. borde nog väl kunna hålla mig tills dess...?

bookhaul8

110747

Genom Sekwas [klik] köpte jag tre böcker som jag verkligen ville läsa.
Inget allvarlig av Justine Lévy (goodreads)
Allt jag önskar mig av Grégoire Delacourt (goodreads)
Fiskar ändrar riktning i kallt vatten av Pierre Szalowski (goodreads)

110852
Mina två första recensionsexemplar som jag frågat om och fått! Är verkligen jätteglad. Jag ska ta och läsa och recensera de här så fort jag får tid.
Ge mig arsenik av Klara Krantz (goodreads). Tack så jättemycket Alfabeta!
Glöm inte att låsa av Elizabeth Haynes (goodreads). Tack så jättemycket Lind & CO!

111134

Köpte Iron Fey serieboxen och boken med mellanböckerna. Omslagen är så fina, älskar krumelurerna som står upp lite!
The Iron Fey: The Iron King, The Iron Daughter, The Iron Queen, The Iron Knight av Julie Kagawa.
The Iron Legends: Winter's Passage (1.5), Summer's Crossing (3.5), Iron's Prophecy (4.5) av Julie Kagawa (mellanböcker).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar