27 september 2013

Cover reveal - The One & The Selection Stories

ÅH! Vaknade upp till att jag läste en tweet att omslaget till The One och The Selection Stories: The Prince & the Guard (mellanbok 0.5 och 2.5) av Kiera Cass har släppts. De är alldeles underbart vackra! Jag älskar blicken som hon har och ja, nästan precis allting (färgen på fonten kanske kunde vara lite mjukare/ljusare på The One). Jag har de två första böckerna och jag är så glad att omslagen matchar varandra, det kommer se så snyggt ut i bokhyllan.  Jag kommer givetvis köpa båda böckerna direkt när de är ute. The Selection Stories kommer ut i februari 2014 och The One kommer ut i maj 2014.

theonetheselectionstories

Omslagen till The Selection och The Elite:

10507293 16248068

6 kommentarer:

  1. Shit den serien är verkligen grymt vacker! Hoppas jag gillar först boken så jag kan smala på alla :P

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Jag hoppas också att jag gillar serien, om inte så ser de i alla fall vackra/snygga ut i bokhyllan ;D

    SvaraRadera
  3. Aaaah vad snygg, måste verkligen köpa uppföljarna, kommer vara hur snygga som helst tillsammans ju! :D

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fina! Ser fram emot trean! :)

    SvaraRadera
  5. Jag med! Men först ska jag nog ta och läsa mellanböckerna och de två första böckerna :)

    SvaraRadera