10 september 2013

Sinner - Cole och Isabels bok

Det här gjorde min kväll! Cole och Isabel var mitt favorit par i Mercy Falls vargarna-serien och nu ska de få en helt egen bok! Jag är så glad att man kommer få läsa mer om Cole och Isabel. Jag kommer fortfarande ihåg en av mina favoritscener där Cole körde med en svart leksaksmustang bil på Isabels arm när de gömde sig. Maggie Stiefvater skriver på sin blogg/tumblr att det kommer att bli en stand-alone, heta Sinner och kommer ut i juli 2014. Nu längtar man då till sommaren 2014 alltså.. Mer kan man läsa här/här!
Everybody thinks they know Cole’s story. Stardom. Addiction. Downfall. Disappearance. But only a few people know Cole’s darkest secret – his ability to shift into a wolf. One of these people is Isabel. At one point, they may have even loved each other. But that feels like a lifetime ago. Now Cole is back. Back in the spotlight. Back in the danger zone. Back in Isabel’s life. Can this sinner be saved?

Vad tycker ni om den här nyheten? Ser ni lika mycket fram emot det här som jag gör? :D

5 kommentarer:

  1. Jag blev glad när jag läste ut Mercy fall vargarna serien så jag slapp läsa den nå mer så tyvärr kan jag inte påstå att jag är lika uppspelt som du är. MEN Cole och Isabell är helt klart ett intressant par, så jag kommer nog läsa boken/böckerna ändå om de kommer på svenska :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, så kan det också gå :) Jag är bara så glad att få läsa om dem igen, jag tyckte aldrig de fick ett ordentligt slut (av vad jag kommer ihåg) xD

    SvaraRadera
  3. Jag är superglad, kanske den bästa boknyheten på länge! :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Jag försökte mig på första boken i Mercy Falls-serien men det var inget för mig tyvärr.

    SvaraRadera